Kafe Kucing di Jepun

 

cafe kucing1 Kafe Kucing di Jepun

Di Jepun, kucing dihantar ke satu tempat yang dinamakan kafe kucing bertujuan untuk kucing bermain, relax dan bersosial dengan kucing-kucing yang lain.

Dengan bayaran antara RM15- RM21, pencinta kucing di jepun akan menikmati kopi panas sambil dikelilingi beratus-ratus ekor kucing.  Meluangkan masa menemani kucing walupun sejam mampu menenangkan pemikiran manusia, dan jika korang tertekan dengan kerja, datanglah ke sini ye.

Oh ya, untuk menjaga kebersihan pengunjung dihendaki memakai stokin dan selipar pakai buang, begitu juga dikehendaki membasuh tangan mereka dengan antiseptik.

p/s: Okeh, ada tak sesiapa nak buka Kafe Kucing di KL, sila bagitau. Syoknye ^_^

 

cafe kucing2 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing3 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing4 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing5 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing6 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing7 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing8 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing9 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing10 Kafe Kucing di Jepun

cafe kucing11 Kafe Kucing di Jepun

Sumber dari Oddity Central

 

by

Related Posts

  • Post Image
  • Post Image

8 Responses so far.

  1. jojo says:

    Satu konsep yang menarik,aku suke sngat lepak2 kat tempat ade kucing hehe

  2. CempakaDewiRatnaSari says:

    mcm menarik…kena wat survey a cmni…..

  3. Nodin Fahmi says:

    Waah….Alangkah bagus dapat singgah di Cafe ni yep. :-P

  4. violet says:

    Menariknye tempat nie. Boleh hilang stress bekerja bila balik keje terus pg main2 dengan kucing yg banyak2 nie :)

  5. adyy says:

    SAYA NAK !!! comelnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr … <3333 it . nnt sy da kaya , sy wat cmni okey . eheh

  6. aqi :) says:

    happy nye hidup kao meowwww ..hehehe
    aqi :) recently posted..Takziah Kepada Mangsa Kejutan Elektrik [Tragis]My Profile

  7. wnn90 says:

    bahagia hdup dkelilingi kucing..
    tp yg xthn kalau dia gaduh.bising (“,)

  8. Alai Lavia says:

    bestttttttt nyaaaa……..
    kalau tempat kita ada macam ne :D

Social Icons