Berita Kucing- October 26, 2011

Kafe Kucing di Jepun

Encik Kucing
8

Di Jepun, kucing dihantar ke satu tempat yang dinamakan kafe kucing bertujuan untuk kucing bermain, relax dan bersosial dengan kucing-kucing yang lain.

Dengan bayaran antara RM15- RM21, pencinta kucing di jepun akan menikmati kopi panas sambil dikelilingi beratus-ratus ekor kucing.  Meluangkan masa menemani kucing walupun sejam mampu menenangkan pemikiran manusia, dan jika korang tertekan dengan kerja, datanglah ke sini ye.

BACA JUGA  Kucing Peminta Sedekah

Oh ya, untuk menjaga kebersihan pengunjung dihendaki memakai stokin dan selipar pakai buang, begitu juga dikehendaki membasuh tangan mereka dengan antiseptik.

p/s: Okeh, ada tak sesiapa nak buka Kafe Kucing di KL, sila bagitau. Syoknye ^_^

 

Sumber dari Oddity Central

Cerita Menarik:

antiseptikcafesdenganjapanjepunkafekucingpemikiran manusiaratus

Encik Kucing • October 26, 2011


Previous Post

Next Post

Comments

  1. jojo October 28, 2011 - 11:59 am Reply

    Satu konsep yang menarik,aku suke sngat lepak2 kat tempat ade kucing hehe

  2. CempakaDewiRatnaSari November 6, 2011 - 6:29 pm Reply

    mcm menarik…kena wat survey a cmni…..

  3. Nodin Fahmi November 7, 2011 - 2:42 pm Reply

    Waah….Alangkah bagus dapat singgah di Cafe ni yep. 😛

  4. violet November 27, 2011 - 8:26 pm Reply

    Menariknye tempat nie. Boleh hilang stress bekerja bila balik keje terus pg main2 dengan kucing yg banyak2 nie :)

  5. adyy December 2, 2011 - 8:11 am Reply

    SAYA NAK !!! comelnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr … <3333 it . nnt sy da kaya , sy wat cmni okey . eheh

  6. aqi :) December 16, 2011 - 1:29 pm Reply

    happy nye hidup kao meowwww ..hehehe
    aqi :) recently posted..Takziah Kepada Mangsa Kejutan Elektrik [Tragis]My Profile

  7. wnn90 January 7, 2012 - 11:57 pm Reply

    bahagia hdup dkelilingi kucing..
    tp yg xthn kalau dia gaduh.bising (“,)

  8. Alai Lavia April 15, 2012 - 9:02 pm Reply

    bestttttttt nyaaaa……..
    kalau tempat kita ada macam ne 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published / Required fields are marked *

CommentLuv badge