Kucing Macam Harimau -Toygers

 

Toygers1 Kucing Macam Harimau  Toygers

Toygers merupakan kucing kacukan dengan harimau. Toyger adalah hasil kajian kacukan oleh Judy Sudgen untuk memberi ispirasi kepada orang ramai supaya membantu menyelamatkan haiwan yang kian pupus ini iaitu harimau.

Baka ni mungkin belum lagi dijual di Malaysia. Harganya adalah sekitar USD800 hingga USD3800 seekor. Fuh, sape nak bela harimau kat rumah, boleh la bela Toygers ni.

nationalgeographic.com

Toygers2 Kucing Macam Harimau  Toygers

Toygers3 Kucing Macam Harimau  Toygers

Toygers4 Kucing Macam Harimau  Toygers

Toygers5 Kucing Macam Harimau  Toygers

Toygers6 Kucing Macam Harimau  Toygers

 

by

Related Posts

  • Post Image
  • Post Image

4 Responses so far.

  1. Affan Ruslan says:

    macam bengal cat? tapi tu besar sikit. kan???

  2. Cik Kucing says:

    aah, bengal kucing hutan
    tak sure la besar ke tak hoho

  3. cik kartun says:

    eeeiii..cute nyew..pegang kucing mau..pegang rimau xmau..hihi

  4. waw..saya sangat fanatik dengan kucing…but..kucing aku sekarang sudah tiada di bumi yang nyata…
    sedey!….
    gile kucing cam nie kalau ade jual kat malaysia kompem mahal giler..hanya mampu melihat dan tidak mungkin dimiliki ramai…wahahahahahha

Social Icons