All Posts In Design Kucing Category

Post Image

CatGenie Tandas untuk Kucing

Kadang-kadang nak bersihkan najis kucing membuatkan kita geli, ye la, berurusan dengan najis, sape tak geli kan? Bila busuk, mula la geli, malas dan macam-macam alasan muncul untuk bersihkan najis kucing. Tapi sebab sayang sangat pada kucing, kita buat juga.
Korang …

Post Image

Bila Kucing Kena cat

Sape yang ‘baik’ sangat cat kucing-kucing ni macam tu? kelakar pun ade haha, Jom layan gambar-gambar ni. Kalau nak buat kat kucing korang pun boleh =)

Post Image

Hotel Mewah untuk Kucing

Selepas kejadian petknode mungkin ramai pemilik kucing dah fobia nak hantar kucing diorang kat tempat-tempat macam tu. Di London, sebuah hotel kucing diwujudkan dengan bayaran usd$23 sehingga $29 setiap malam. Wujudnya hotel seperti ni akan memudahkan pemilik kucing disana keluar …

Post Image

Koleksi Tempat Tidur Kucing Moden

Ada sesetengah pemilik kucing menjadikan barang kepunyaan si comel ni sebahagian daripada mereka dengan menjadikan perabot kucing sebagai hiasan dalam rumah mereka. Design sebegini mampu mengelakkan rumah dari kelihatan kelam-kabut atau bersepah. Jom tengok design-design ni. Mesti cun rumah korang.

Social Icons