in

Idea Kreatif Rekabentuk Tempat Tidur Kucing

Perlukan katil untuk kucing korang? Tak payah susah-susah nak fikir…Hehe Senang je

Tempat tidur kereta kebal – Ia bagi mengelakkan gangguan musuh-musuh yang dianggap mampu mengancam keselamatan semsa tidur hoho.

Katil jenis selipar – selain boleh dipakai oleh tuan kucing diwaktu petang, ia boleh digunakan oleh kucing korang diwaktu malam.

buat sendiri je- gulung-gulung pun dah siap.

Sesuai bagi kucing yang mempunyai imaginasi untuk terbang

Ala-ala rumah anjing la sikit. yang penting ade mainan.

Paling simple, gunakan kotak semasa kucing kurang nak lahirkan anak. Pakai buang.

Yang ni korang boleh bawak kemana-mana. termasuk lah tong sampah….sekian.

 

 

Jika korang berminat nak dapatkan kusyen ni untuk kucing korang dengan harga diskaun 17%, Sila KLIK disini

What do you think?

1 point
Upvote Downvote

Total votes: 1

Upvotes: 1

Upvotes percentage: 100.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

3 Comments

Leave a Reply

3 Pings & Trackbacks

  1. Pingback:

  2. Pingback:

  3. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Aksi Kucing Sebelum Dan Selepas

Aksi Comel Kucing Yang Nakal