Fakta Kucing- October 8, 2011

Rahsia Gerakan Badan Kucing

Encik Kucing
5

Kucing akan menunjukkan reaksi mereka melalui gerakan badan. Antaranya, telinga, ekor dan muka.  Kalau korang tengok ekor kucing tu tengah kembang, jangan la pulak korang hepi nak ambil kucing tu sebab ingat kucing tu kucing parsi. Padahal kucing tu baru lepas gaduh, kalau korang pegang…..habis la. Jom tengok contoh gerakan-gerakan diorang ni

 

BACA JUGA  Info Kucing Kaki Pendek - Munchkin

Sumber

Cerita Menarik:

Draftgerakankalaukembangkucing parsipegangtelinga

Encik Kucing • October 8, 2011


Previous Post

Next Post

Comments

  1. abid October 19, 2011 - 4:19 pm Reply

    info yg sgt berguna utk tmbh memahami bahasa badan kucing
    ingtkan manusia je yg ada body language ke..kucing pun ada tau.. 😉

  2. bit December 3, 2011 - 12:55 am Reply

    kalau kucing ekor kontot cane ea?

  3. caramel December 23, 2011 - 10:13 am Reply

    aku ader info ckit klu nk tau kucing yg ekor pendek tu sbenarnyer cacat…….sbb mser dowang nk dlahirkan tu ekor dowang tspit.. :mrgreen: yg ekor lurus tu bru ekor btol…….. ❗

  4. bunga melor December 25, 2011 - 8:39 pm Reply

    hahaha..comel!!!

  5. nora February 17, 2012 - 10:49 am Reply

    ekor bengkok n ekor pendek lain kn….aduhyai…jawapan…bg jelas ckit weh)…)))P
    :roll:

Leave a Reply

Your email address will not be published / Required fields are marked *

CommentLuv badge