Rahsia Gerakan Badan Kucing

 

funny sad cat Rahsia Gerakan Badan Kucing

Kucing akan menunjukkan reaksi mereka melalui gerakan badan. Antaranya, telinga, ekor dan muka.  Kalau korang tengok ekor kucing tu tengah kembang, jangan la pulak korang hepi nak ambil kucing tu sebab ingat kucing tu kucing parsi. Padahal kucing tu baru lepas gaduh, kalau korang pegang…..habis la. Jom tengok contoh gerakan-gerakan diorang ni

gerakan1 Rahsia Gerakan Badan Kucing

gerakan2 Rahsia Gerakan Badan Kucing

gerakan3 Rahsia Gerakan Badan Kucing

 

Sumber

 

by

Related Posts

  • Post Image
  • Post Image
  • Post Image

5 Responses so far.

  1. abid says:

    info yg sgt berguna utk tmbh memahami bahasa badan kucing
    ingtkan manusia je yg ada body language ke..kucing pun ada tau.. :wink:

  2. bit says:

    kalau kucing ekor kontot cane ea?

  3. caramel says:

    aku ader info ckit klu nk tau kucing yg ekor pendek tu sbenarnyer cacat…….sbb mser dowang nk dlahirkan tu ekor dowang tspit.. :mrgreen: yg ekor lurus tu bru ekor btol…….. :!:

  4. bunga melor says:

    hahaha..comel!!!

  5. nora says:

    ekor bengkok n ekor pendek lain kn….aduhyai…jawapan…bg jelas ckit weh)…)))P
    :roll:

Social Icons