in

5 Aksi Photobomb Kucing yang pasti mencuit hati

kucing-terkejut 2
Flying cat o.O???

Jaga-jaga tau bile korang tengah dok sibuk berposing-posing depan kamera tu. Silap-silap kucing korang pun nak inter frame skali macam kucings di gambar-gambar ni

kucing-terkejut 5
Ish!…menyebok nak masuk gambar plak >.<

..

kucing-terkejut 4
Huhu tajamnya jelingan kucing tu…ntah ape agaknya die tengah plotting nak buli si anjing tu >.<

..

kucing-terkejut 3
Tam mencelah masuk >.<

..

kucing-terkejut 1
Eiii kamera…senyum hehe

Mana satu pilihan korang?

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

2 Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

5 Cara Membelai Kucing yang mungkin anda tak tahu

Pulau Kucing Jepun, buat anda pasti mahu ke sini!