,

10 Gambar Kucing Sedih Yang Pasti Akan Buat Anda Turut Bersedih

Bila tengok muka sedih diorang ni… alahai rasa tak sampai hati pulak rasanya.

Dulu pernah makan di sebuah gerai ni, tiba-tiba ada seekor kucing ni pandang dari bawah buat muka kesian. Lepas tu siap cuit-cuit peha. Aaahh cair kejab. Memang bagi la tulang ayam kat kucing tu.

sad_cat8A22

Sad-Cat-1

sad-cat-leoch-studio

sad-cat

Sad-CatZZ-2

sad-cazAt

Sad-cSat

sad-czat

sadA-cat

sadcaAt

Korang pulak, apa pengalaman korang bila kucing buat muka macam ni? Kongsi la kat sini.

Written by Cik Kucing

Cik kucing juga dikenali sebagai Sharifah Munira. Merupakan founder kucing.my & bergerak aktif dalam pemasaran digital.

4 Comments

Leave a Reply
  1. Assalamualaikum,Cik Kucing.Selalu lah jugak tengok kucing ni buat muka kesian,tambah lagi kucing kat tepi jalan.Kalau diaorang nak makan,mula2 tak nak bagi,sbb kita pun lapar.Tapi bila diaorang bising,sondol2 kaki,bagi jelah.Asalkan dia bahagia,sudahlah.Kadang-kadang tengok kucing kena halau kat pasar pun,smpai ngngis saya sbb kesian tengok diaorang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

11 Aksi Spontan Si Kucing yang tak disangka-sangka

6 Gaya pelik kucing melepak