Tag Archives: sangat

Ladang Syurga Kucing Terbesar

Ladang ni bukan seperti ladang  yang biasa. Ladang ini menempatkan ratusan kucing terbiar dari merata tempat.

Post Image

Kucing yang sangat Suka Membaca

Di China, seekor kucing dikatakan sedang membaca buku kerana didapati merenung setiap baris tulisan berbahasa cina. Kelakuan kucing ini mungkin hendak meniru perlakuan tuannya yang sedang membaca, Jom tengok telatah kucing ni, sampai tertidur sebab penat sangat membaca.

Post Image

Bila Kucing Kena cat

Sape yang ‘baik’ sangat cat kucing-kucing ni macam tu? kelakar pun ade haha, Jom layan gambar-gambar ni. Kalau nak buat kat kucing korang pun boleh =)

[video] Kucing malas turun tangga

Disebabkan malas sangat nak turun tangga, macam ni la jadinya

Social Icons