Koleksi Gambar Kucing Dalam Banjir

Sayunya melihat mangsa-mangsa banjir di kawasan-kawasan yang terlibat. Kucing-kucing juga tidak terkecuali. Apalah nasib si kucing-kucing jalanan di sana ya. Sama-samalah kita mendoakan agar mereka selamat mengharungi dugaan ini. Tengok 4 lagi gambar…

Pulau Kucing Jepun

Selamat datang ke Pulau Kucing, Jepun. Yeahhh, sebenarnya terdapat 2 buah pulau di Jepun dikenali dengan nama pulau kucing. Tapi yang paling terkenal adalah “Neko shima” ataupun Tashirojima. Pada tahun 1950, lebih seribu orang tinggal di pulau tersebut. Kini, hanya terdapat kira-kira seratus orang sahaja

Photobomb Kucing

Jaga-jaga tau bile korang tengah dok sibuk berposing-posing depan kamera tu. Silap-silap kucing korang pun nak inter frame skali macam kucings di gambar-gambar ni

Tips memberi Kucing makan ubat pil

Artikel kali ini adalah untuk menjawab pertanyaan Roslina Jaafar Sekdek yang mempunyai masalah untuk memberikan ubat pil kepada kucingnya. Cik Kucing pernah mempunyai pengalaman memberi ubat pil kepada kucing. Masa tu, tolong jiran je sebab kucing dia kena langgar. Memang payah sikit, tapi dengan