Artikel Pilihan

Ladang Syurga Kucing Terbesar

Ladang ni bukan seperti ladang  yang biasa. Ladang ini menempatkan ratusan kucing terbiar dari merata tempat.

Pasar Borong kucing, Beijing

Di Beijing, kucing-kucing terbiar akan ditangkap dan dijual. Kemudian dibunuh dan akan dijadikan makanan exotik diorang. Kejadian ini betul-betul berlaku di sebuah pasar di china. Lebih 10,000 ekor kucing dijual dan dibunuh setiap hari.

Kekejaman Petknode -16 kucing mati

Sungguh menghayat hati bila dapat tahu kes ni berlaku di Malaysia sendiri. PETKNODE CAT BOARDING adalah salah sebuah pusat jagaan kucing di Damansara Damai. Ramai pemilik kucing yang menghantar kucing mereka kepada petknode sempena hari raya. Malangnya, kucing ini dibiarkan …

Post Image

Teknik Mandikan Kucing Yang Takut Air

Memandikan kucing adalah sesuatu yang paling sukar dilakukan. Ye la…kucing kan takut air, kalau korang dapat kucing yang tak takut air tu memang beruntung la, takde la payah sangat nak mandikan diorang ni. Tapi kalau dah takut sangat ni la …

Social Icons